سينمای ما - جدول مقايسه‌ فروش فيلم‌هاي سه بازيگر محبوب ايران در دهه 1380: نظر شما چيست؟ / امين حيايي(6 ميليارد و 753 ميليون تومان )؛ محمدرضا گلزار (4 ميليارد و 910 ميليون تومان )؛ بهرام رادان (2 ميليارد و 170 ميليون تومان)
جمعه 1 آذر 1387 - 7:55
اخبار:      • به مناسبت انتشار قریب‌الوقوع خاطرات محمدعلی کشاورز؛ / گزارشی خواندنی از خاطره‌نویسی‌های هنرمندان      • مهران مدیری برای عید تلویزیون سریال می‌سازد/چرا خبری از پیمان قاسم‌خانی در این پروژه نیست؟      • «پاداش» کمال تبریزی بالاخره به جشنواره می‌رسد یا نه؟      • آخرین آمار از فروش و فهرست سالن‌های سینمای فیلم‌های اکران عید فطر؛ / «سه زن» رفت و «چارچنگولی» آمد      • گزارش کامل از فهرست جایزه‌ها و متن و حواشی اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه؛ / «من دیگر یک استعداد جوان نیسنم.»      









نظر سنجی

شما کدام سریال ماه مبارک رمضان را بیشتر پسندید؟




سينماي جهان
كارگردان «گومورا» از نویسنده فیلمش حمایت کرد
«به‌هیچ كس‌نگو» ‌انگلیسی می‌شود
اکران «تکنواز» باز هم تغییر کرد
افسار در دست انتقام (یادداشت شیدا شیرازی بر فيلم «مایه آرامش» جديدترين فيلم جيمز باند)‏
نیکول کیدمن هم مثل آنجلینا خانواده‌اش را ترجیح می‌دهد
آهنگساز «راتاتویی» برای رهبر ارکستر مراسم اسکار انتخاب شد
بازسازی «غلبه سیاره میمون‌ها» با بن افلک و شیا لبوف
«مرد آهنی۲» سه‌بعدی و آیمکسی
والاس و گرومیت باید برای گرفتن اسکار یکسال صبر کنند
نمایشگاهی از آثار فدریکو فلینی در لس آنجلس
«آدمیرال» ركوردهای سینمای روسیه را شکست
فهرست اولیه مستندهای اسکار اعلام شدند


محیا


  (76 رأي)

کارگردان:
اکبر خواجویی
-------------------------------------
خواب زمستانی


  (52 رأي)

کارگردان:
سیامک شایقی
-------------------------------------
دعوت


  (899 رأي)

کارگردان:
ابراهیم حاتمی کیا
-------------------------------------
آواز گنجشک ها


  (284 رأي)

کارگردان:
مجید مجیدی
-------------------------------------
کنعان


  (1029 رأي)

کارگردان:
مانی حقیقی
-------------------------------------
سه زن


  (314 رأي)

کارگردان:
منیژه حکمت
-------------------------------------


پربیننده ترین اخبار هفته
 اختصاصی سایت سینمای ما؛ / 10 عکس لاله اسکندری در سفرش به دور دنیا...
 کشمکش و جنجال بر سر متن فيلم «دعوت» بالا گرفته است: / چيسنا يثربي خطاب به ابراهيم حاتمي‌كيا: «اين روزها مدام چهره تان خشمگين است و ادبيات‌تان هم تغيير کرده است»...
 یادداشت یکی از کاربران سایت سینمای ما درباره واکنش‌های اخیر به وقایع مربوط به گل‌شیفته فراهانی؛ / گناه گل‌شیفته این بود که... /او با بقیه فرق می‌کند، اما این فرق چیست؟...
 خاکستر خاطره‌ها؛ / سینما جمهوری (نیاگارا) در آتش سوخت/گزارش و عکس‌ها...
 گپي با علي مصفا، بعد از آتش‌سوزي سينماجمهوري كه كافه آنتراکت علي مصفا و ليلا حاتمي در آن قرار داشت: / «تقريباً هيچ چيز باقي نمانده و كافه ذوب شده است»...
 واكنش فيلم‌سازاني كه فيلم‌هاي‌شان همزمان در پاييز امسال روي پرده بوده است: / ابراهيم حاتمي‌كيا به منيژه حكمت: «آدم با دو تا فیلم این‌قدر جیغ و داد راه نمی‌اندازد»...
 گزارش‌های تازه‌ای از حادثه آتش‌سوزی سینما جمهوری (نیاگارا)؛ / علت حادثه مشخص نیست/لیلا حاتمی از شدت تاثر چیزی نگفت...
 گمانه‌زني روزنامه "اعتماد" درباره آتش‌سوزي سينما جمهوري و كافه آنتراكت: / آتش‌سوزی سینما به حضور علی مصفا و لیلا حاتمی در مراسم دعوت از محمد خاتمی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دهم مرتبط است؟...
 به استقبال جشنواره-2: وقتی همه خوابیم، تردید، فرزند صبح، پاداش، درباره الی، سوپراستار، زادبوم، هفت و پنج دقیقه، پستچی سه بار در نمی‌زند، اخراجی‌هاي دو: / گزارشي از ده فیلم پر جلوه بیست و هفتمين جشنواره فجر ...
 واكنش رئيس پليس امنيت اخلاقي به بلوتوث جعلي بهرام رادان: / متخصصان اداره آگاهي تائيد كردند شخصي كه در اين بلوتوث ديده مي‌شود بهرام رادان نيست...
 واكنش مسعود كيميايي، عزت‌الله انتظامي و حميد نعمت‌الله به سوختن سينما جمهوري و كافه آنتراكت ليلا حاتمي و علي مصفا: / «حيف شد؛ اين تنها جمله‌اي است که مي‌توانم براي از دست رفتن سينما جمهوري بگويم»...
 يادداشت اختصاصي هوشنگ گلمكاني درباره بازي آيه كيانپور در هفت نقش متفاوت در نمايش «ماجرای ناپدید شدن شهرزاد شادمان» / پیتر سلرز و شهرزاد شادمان ...
 مهناز افشار و حامد کمیلی همبازی می‌شوند...
 مهران مدیری برای عید تلویزیون سریال می‌سازد/چرا خبری از پیمان قاسم‌خانی در این پروژه نیست؟...



گزارش
 مهران مدیری برای عید تلویزیون سریال می‌سازد/چرا خبری از پیمان قاسم‌خانی در این پروژه نیست؟...
 اختصاصی سایت سینمای ما؛ / 10 عکس لاله اسکندری در سفرش به دور دنیا...
 اسامی پروژه‌هایی که از ابتدای امسال پروانه ساخت گرفته‌اند؛ / 48 برنده خوش‌بخت...
 يادداشت اختصاصي هوشنگ گلمكاني درباره بازي آيه كيانپور در هفت نقش متفاوت در نمايش «ماجرای ناپدید شدن شهرزاد شادمان» / پیتر سلرز و شهرزاد شادمان ...
 کشمکش و جنجال بر سر متن فيلم «دعوت» بالا گرفته است: / چيسنا يثربي خطاب به ابراهيم حاتمي‌كيا: «اين روزها مدام چهره تان خشمگين است و ادبيات‌تان هم تغيير کرده است»...
 فهرست آثار مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به مناسبت سي سالگي انقلاب اسلامي: / سي فیلم براي سي‌سالگی انقلاب اسلامي؛ فيلم‌ها در چه مرحله‌اي از توليد هستند؟...
 به استقبال جشنواره- 3: طاووس‌های بی‌پر، کودک و فرشته، نیلوفر،انگشتر متبرک، صندلی خالی، جيران، پوسته،سایه وحشت، بیرون آوردن مردگان و دو خواهر: / بازار رقابت فيلم‌اولي‌هادر جشنواره داغ است...
 گزارش‌های تازه‌ای از حادثه آتش‌سوزی سینما جمهوری (نیاگارا)؛ / علت حادثه مشخص نیست/لیلا حاتمی از شدت تاثر چیزی نگفت...
 خاکستر خاطره‌ها؛ / سینما جمهوری (نیاگارا) در آتش سوخت/گزارش و عکس‌ها...

آرشيو...



جدول مقايسه‌ فروش فيلم‌هاي سه بازيگر محبوب ايران در دهه 1380: نظر شما چيست؟
امين حيايي(6 ميليارد و 753 ميليون تومان )؛ محمدرضا گلزار (4 ميليارد و 910 ميليون تومان )؛ بهرام رادان (2 ميليارد و 170 ميليون تومان)
امين حيايي(6 ميليارد و 753 ميليون تومان )؛ محمدرضا گلزار (4 ميليارد و 910 ميليون تومان )؛ بهرام رادان (2 ميليارد و 170 ميليون تومان)


سينماي ما- فروش فيلم‌ها در همه دنيا مهم‌ترين دليل اعتبار ستاره‌هاي سينماست. اصلاً ستاره‌بودن (به معناي دقيق و حرفه‌اي كلمه) چيزي جز علاقه و گرايش مخاطب به پول‌دادن و بليت‌خريدن براي تماشاي فيلمي از ستاره محبوب‌شان نيست. توجه كنيد كه داريم در مورد ستاره‌بودن حرف مي‌زنيم و نه «بازيگري» كه موضوع و مقوله‌اي متفاوت است. گرچه ممكن است اين دو مقوله در جاهايي و در مورد افرادي با هم تلاقي فرخنده‌اي داشته باشند و كسي را به عرش ببرند. اما غير از اين، بخش عمده و اساسي شهرت و محبوبيت و اعتبار ستاره‌هاي سينما را همين جدول‌ها و گزارش‌هاي فروش و پول‌هاي رد و بدل‌شده در گيشه‌هاي سينما به وجود مي‌آورد و ميزان آن را بالا و پايين مي‌برد. آمار و جدول‌هاي زير، فروش فيلم‌هاي اكران‌شده سه ستاره محبوب سينماي ايران در شش سال گذشته (نيمه نخست دهه 1380) است.عجالتاً به اين آمار و عدد و رقم‌ها توجه كنيد و تحليل و تفسيرشان را به فرصت ديگري (به همين زودي‌ها) موكول مي‌كنيم.
سينما همه چيزش جذاب است و ديدن اين جدول و مقايسه عددها و بازي‌هاي مختلفي كه مي‌شود با آن‌ها كرد، سرگرمي جذابي خواهد بود، در عين حال كه مي‌تواند روشن‌كننده خيلي چيزها در ساز و كار معيوب صنعت سينما و سرگرمي ايران هم باشد.


امين حيايي




1381 بوي بهشت 24 ميليون
1381 رز زرد 170 ميليون
1381 ماني و ندا 82 ميليون
1381 مزاحم 238 ميليون
1381 مونس 15 ميليون

مجموع فروش سال 1381: 530 ميليون تومان
......................................................................................................
1382 تب 86 ميليون
1382 دختر ايروني 345 ميليون
1382 عروس خوش‌قدم 360 ميليون

مجموع فروش سال 1382: 790 ميليون تومان
.....................................................................................................
1383 كما 620 ميليون
1383 مهمان مامان 470 ميليون

مجموع فروش سال 1383: 1 ميليارد و 90 ميليون تومان
..............................................................................................................
1384 آكواريوم 400 ميليون
1384 زن زيادي 320 ميليون
1384 شارلاتان 410 ميليون
1384 شكلات 80 ميليون
1384 عروس فراري 240 ميليون

مجموع فروش سال 1384: 1 ميليارد و 450 ميليون تومان
.................................................................................................................
1385 چه كسي امير را كشت؟ 100 ميليون
1385 ستاره است 58 ميليون
1385 سرود تولد 220 ميليون
1385 شام عروسي 515 ميليون
..............................................................................................................
1386 اخراجي‌ها 1ميليارد و 350 ميليون
1386 سنگ كاغذ قيچي 100 ميليون
1386 مهمان 355 ميليون
1386 نقاب 195 ميليون

مجموع فروش سال 1386: 2 ميليارد تومان

فروش كل فيلم‌ها در پنج سال اخير (23 فيلم): 6 ميليارد و 753 ميليون تومان
***************************************************************

محمدرضا گلزار




1381 بالاي شهر پايين شهر 60 ميليون
1381 سام و نرگس 180 ميليون
1381 شام آخر 210 ميليون

مجموع فروش سال 1381: 450 ميليون تومان
..................................................................................................................
1382 چشمان سياه 105 ميليون
1382 زمانه 65 ميليون

مجموع فروش سال 1382: 170 ميليون تومان
.....................................................................................................................
1383 بوتيك 190 ميليون
1383 زهر عسل 180ميليون
1383 سيزده گربه روي شيرواني 225 ميليون
1383 كما 620 ميليون

مجموع فروش سال 1383: 1 ميليارد و 220 ميليون تومان
.............................................................................................................................
1384 گل يخ 165 ميليون
.............................................................................................................................
1385 تله 470 ميليون
1385 آتش‌بس 1 ميليارد

مجموع فروش سال 1385: 1 ميليارد و 470 ميليون تومان
..............................................................................................................................
1386 توفيق اجباري ا ميليارد و 50 ميليون
1386 كلاغ‌پر 385 ميليون

مجموع فروش سال 1386: 1 ميليارد و 435 ميليون تومان


فروش كل در پنج سال اخير (14 فيلم): 4 ميليارد و 910 ميليون تومان


***************************************************************
بهرام رادان




1381 آبي 185 ميليون
1381 رز زرد 170 ميليون
1381 ساقي 70 ميليون

مجموع فروش سال 1381: 425 ميليون تومان
...........................................................................................
1382 عطش 125 ميليون
.....................................................................................
1383 سربازهاي جمعه 148ميليون
1383 شمعي در باد 370 ميليون
1383 گاوخوني 22 ميليون

مجموع فروش سال 1383: 540 ميليون تومان
.........................................................................................
1384 ازدواج صورتي 52 ميليون
1384 حكم 235 ميليون
1384 رستگاري در هشت و بيست دقيقه 128 ميليون
1384 گيلانه 120 ميليون

مجموع فروش سال 1384: 535 ميليون تومان
................................................................................................
1385 تقاطع 240 ميليون
..................................................................................................
1386 چهار انگشتي 60 ميليون
1386 خون‌بازي 245 ميليون

مجموع فروش سال 1386: 305 ميليون تومان

فروش كل فيلم‌ها در پنج سال اخير)14 فيلم): 2 ميليارد و 170 ميليون تومان





منبع خبر : ماهنامه تازه
چهارشنبه,12 تیر 1387 - 22:26:20

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو

نظرات

مسافر
چهارشنبه 12 تير 1387 - 22:44

البته از اين نكته نبايد قافل شد كه اين سطح اختلاف به دليل اينه كه تعداد فيلم هاي تجاري بهرام رادان نسبت به دو بازيگر ديگه بسيار بسيار كمتر است..

roya
چهارشنبه 12 تير 1387 - 22:56

radan foreverchampion

arghavan
پنجشنبه 13 تير 1387 - 0:4

باسلام .به نظر من اگر در فیلمهای بهرام رادان فیلم سنتوری نیز گذاشته می شد حتم داشتم که او از فروش 5 ساله بیشتری برخوردار میشد.اما از بازی زیبای امین حیایی عزیز هم نمی توان چشم پوشی کرد ,او کسی بود که از نقش چندمی شروع و به سیمرغ رسید و ای کاش این روند ادامه داشته باشد. وووووووووووو اما اقای گلزار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! او کسی است که فکر کنم بیشتر مردم ایران او را بشناسند ودوستش داشته باشند.(او فردی بسیار خیراست)اما متاسفانه از بازی خوبی بر خوردار نیستند (اما این را می توان به گردن ضعف فیلنامه نیز گذاشت.اما به هر حال ایشون می توانند با پذیرفتن فیلمنامه های کمی قوی تر بازی خود را بیشتر نشان دهند*****************

علی
پنجشنبه 13 تير 1387 - 0:10

از میان این سه نفر امین حیایی خیلی خوب بازی میکنه.

mF
پنجشنبه 13 تير 1387 - 0:53

تو صنعت سینما مقوله ی ستاره با بازیگر خیلی فرق می کنه ، تو سینمای ایران به جای اینکه به بازیگر توانا توجه بشه به ستاره هایی توجه می شه که خود مردم بزرگشون کردن وگرنه در اصل بازیگر نیستند!!!!!!

ساینا
پنجشنبه 13 تير 1387 - 1:24

بدون شک سوپر استار سینمای ایران بهرام رادانه .دیلیل اینکه فیلمهای گلزار بعضی هاشون فروش میکنه

1- فیلمهاش مخصوص بچه های راهنمایی و دبیرستانی هست

2-_ این گروه سنی شامل افرا زیادی میشه که فقط برای سرگرمس و دیدن گلزار میرن سینما نه برای درک محتوای فیلم و دیدن یک اثر قابل توجه (البته اقای گلزار چنین فیلمی ندارد به جز شام آخر اونم به خاط حضور کتایون ریاحی)

3_ به خاطر این دو دلیل فیلمهاش فروش کردند چون یه بچه 14 ساله چی از فیلم گاوخونی میفهمه ؟ هیچی!


پنجشنبه 13 تير 1387 - 2:10

vagehan narahat shodam bahram radan az in 2ta kheili behtare akhe chera?:| ! :O

پیام
پنجشنبه 13 تير 1387 - 3:2

گلزار که فقط به خاطر چهره اش فیلماش فروش میره ولی کسایی مثل رادان یا حیایی به خاظر بازی زیباشون فیلماشون فروش میره

www.openfestival.blogfa.com

sosi
پنجشنبه 13 تير 1387 - 4:58

be nazare man amin hayayi va radan kheily behtar az golzar bazi mikonan,ama golzar ye mahbobiate khasi dare !! dar kol khiely khobam makhsosan hayayi to film Koma


پنجشنبه 13 تير 1387 - 5:14

ghobon golzar baram ke inghadr mahbob khosh chehre va behtarin bazigare

mohammadreza golzar azizam khiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dostet daram

va mikham bedoni ke man yeki az tarafdarhay hamishigi to hastam

che khob bashi che ..............

omidvaram ke hamishe msle yek setare bederakhshiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

best actor in the world mr golzarrrrrrr


پنجشنبه 13 تير 1387 - 5:16

man az bahram radan khiliiiiiii khosham miyad chon ke khiliiiiiiiiii pesar sangini ast

khiliiiiiiii ham jediiiiiii ast


پنجشنبه 13 تير 1387 - 5:18

amin hayaie ham khobe vali aksh mishod ke inghadr naghshhay tekrari bazi nemikard

رضا
پنجشنبه 13 تير 1387 - 5:42

ببينيد عزيزان، اين جداول بسيار سطحي و بي ربط هستند. اين ديگر يك چيز مشخص شده است كه نه يك بازيگر مي تواند گيشه را تضمين كند و نه داستان يك فيلم.

نگاه كنيد مثلا فيلم همخانه، داستان عوام پسند و جذابي داشت كه مخاطب عام را هم راضي مي كرد. ولي از آنجا كه براي دو نقش اصلي اش،از دو چهره ي كاملا ناشناخته استفاده كرد، فروشش در نهايت به 50 ميليون مي رسد! حال اگر از دو چهره ي شناخته شده تر استفاده مي كرد، فروش فيلم تا 200 ميليون مي رفت و اگر از 2 سوپر استار استفاده مي كرد، با توجه به پتانسيل هاي داستان، فروش فيلم قطعا به 600 ميليون و بيشتر از آن مي رسيد.

حالا اين طرف فيلمهايي هم داريم كه ستاره و سوپر استار دارند. ولي داستانشان عوام پسند نيست و فيلم نمي فروشد. ديگر از فيلم "چه كسي امير را كشت؟" بيشتر مي توان در يك فيلم ستاره جمع كرد؟ ولي اين فيلم به دليل داستان و روايت كسل كننده اش براي مخاطبان عام، با انبوه ستاره هايش،به فروش ناچيزي دست يافت. پس تاثير ستاره ها چه شد؟! يا همان فيلم 4 انگشتي با حضور بهرام رادان، كه به فروش 100 ميليون هم نرسيد. آن هم به خاطر داستان و روايت نه چندان دلنشينش براي مخاطبان عام. شما برويد براي مثال در فيلم هايي مانند يك تكه نان، هر چه سوپر استار موجود است را قرار دهيد. ولي اين فيلم به دليل داستان معناگرا و غير عوام پسندانه اش، به فروش 100 ميليون هم نخواهد رسيد!

مي خواهم اين را بگويم كه براي فروش يك فيلم، جدا از تبليغات و نام كارگردان، هم داستان فيلم و هم بازيگرانش با همديگر مي توانند به فروش بالاي يك فيلم كمك كنند و هيچ كدام جدا از هم قدرتي ندارند. دايره زنگي اگر ميلياردي شد، براي اين بود كه هم ستاره زياد داشت و هم داستان عوام پسندانه اي هم داشت. حال اگر اين داستان عوام پسندانه، با چهره هاي ناشناخته ساخته مي شد، فيلم به فروش 100 ميليون هم دست نميافت. يا اگر اين ستاره ها تمامشان در يك فيلم معناگرا حضور داشتند، باز هم همين فروش انتظار اين فيلم را مي كشيد! پس براي فروش يك فيلم، هم بازيگران محبوب لازم است و هم روايت جذاب و عوام پسندانه.

حالا چرا اين جداول فاقد اعتبار است؟ چون كه اينكه امين حيايي فروش فيلم هايش در مجموع بيشتر بوده، اصلا دخلي به اين ندارد كه بگوييم محبوبترين است. ابدا. علت مشخص است. امين حيايي اكثرا در فيلم هاي عوام پسندانه و از جنسي كه عوام دوست دارند حضور ميابد و با فروش خوبي همراهند. همچنين تعداد حضورهاي سينماييش هم بسيار بالاست. حالا گلزار هم مانند امين حيايي مدام در همين فيلم هاي عوام پسندانه حضور دارد و به همين دليل فيلم هايش مي فروشند. ولي چون تعداد حضورهاي سينماييش كمتر است، فروش مجموعش از امين حيايي كمتر است. بهرام رادان هم بازيگر محبوبي است. ولي چون به ندرت در همان فيلم هاي عوام پسندانه اي كه مردم دوستشان دارند حضور ميابد، فروش فيلم هايش از همه ي آننها كمتر است. در واقع اگر امين حيايي هم بيايد و گيلانه و 4 انگشتي را بازي كند، قطعا و يقينا آنها هم نخواهند فروخت!

ببينيد عزيزان، اين چيزها ديگر كاملا مشخص شده و متاسفانه مجلات و سايت ها و افرادي كه از اين مقايسه هاي مضحك مي كنند، هنوز به ديد روشني از سينما دست پيدا نكرده اند! اين چيزها نمي تواند محبوبيت يك بازيگر را مشخص كند.محبوبيت يك بازيگر را، مستقيما بايد از آراها و نظرهاي مردمي جستجو كرد. اين بحث ها ديگر چيست؟ تو رو خدا شما انعكاس دهنده ي اين مطالب بي ربط و از پايه مردود نباشيد. اينها حاوي اطلاعات و مطالب اشتباه و مردود و سطحي براي علاقمندان به سينماست.


پنجشنبه 13 تير 1387 - 5:55

delam bra bachehqye tater misozeh ke baziashon none shab nadaran, bad aghayoon ba on baziayeh......... che polayi beham mizanan, vaghan ke hame chi to iran varonast


پنجشنبه 13 تير 1387 - 5:56

amin hayaee

yek padide dust dashtanist... bi oghde o bi ede a

مريم
پنجشنبه 13 تير 1387 - 10:15

با آقاي رضا کاملا موافقم .

Tara
پنجشنبه 13 تير 1387 - 10:48

tebghe mamool in Rwza az hame por harf tare....

مينا
پنجشنبه 13 تير 1387 - 10:55

رادان بهترين بازيگر حرفه اي جوان در حال حاضر است... بازي امين حيايي كه به نظر من الان خيلي تكراري شده...رضا گلزار هم كه هميشه نقش خودش رو بازي مي كنه.


پنجشنبه 13 تير 1387 - 11:27

radan ye zede gisheye vagheyiye.

فرید ذاکری
پنجشنبه 13 تير 1387 - 11:35

به ترتیب از پرکارترین به کم‌کارترین مرتب شده‌اند: امین حیایی معلوم است که از گلزار، و گلزار از رادان پرکارتر هستند...

َُسالار
پنجشنبه 13 تير 1387 - 12:3

البته اگه سنتوری اکران می شد رادان و گلشیفته حد اقل 2 میلیارد به فروششون اضافه می شد ..........

در ضمن کاملا با نظر رضا موافقم !!!!!!!!!!

علی
پنجشنبه 13 تير 1387 - 12:6

ممنون از امار فروش فیلمها. خود من فیلمهای "محمد رضا فروتن.امین حیایی.رضا عطاران.ترانه علیدوستی.باران کوثری.گلشیفته فراهانی.هدیه تهرانی" رو دوست دارم.

شپوول
پنجشنبه 13 تير 1387 - 12:19

سلام من نه میخوام توهین کنم ونه انکار من از گلزار و حیایی خوشم میاد ولی انصافا بهرام خان یه چیز دیگست هم بازی فوقش هم تیپ بی نضیرش اولا حیایی به خاطر طناز بودنش یعنی اکثر فیلماش طنازه و واسه خاطر اون اوله گلزارم فقط و فقط به خاطر قیافه ی معرکش که انصافا اونم تو سبک خودش بی نظیره . ولی رادان اکثر فیلماش بد موقع اکران میشن درظم از شاهکارشم

نگزریم سنتوری اکران میشد چی میشد . حالا یه جمله هست که میگه کسی که حقه همیشه مظلومه .

دریا
پنجشنبه 13 تير 1387 - 12:43

من نمی دونم شماها چی میگین رادان تو ازدواج صورتی چهارانگشتی رز زرد عطش ساقی بازی کرده هیچ کدومشون نفروختن همه این فیلما هم تجاری بوده خودتونو گول نزنید ولی چرا نفروخته ؟؟معلومه دیگه مردم گلزارو دوست دارن خداییش ی چیز دیگس گلزار عزیز همه ماست چرا خودتونو گول میزنید


پنجشنبه 13 تير 1387 - 13:11

داهاتی دهه ی 1380 نداریم .

دهه ی 80 .

متاسفام واقعاً .

کسری
پنجشنبه 13 تير 1387 - 13:50

جالبه که بهترین فیلمهای این 3 تا کمتر از پر فروش ترین کاراشونه مثلا چه کسی امیر را کشت؟ و بوتیک و گیلانه.

مجید
پنجشنبه 13 تير 1387 - 13:53

استغفرالله واسئله التوبه

باسلام .دراستانه ورود به" ماه رجب" ،"ماه خدا"،ماهی که یکروز روزه بامعرفت ان اتش جهنم را سرد وسه روز روزه ان بهشت را برانسان واجب میگرداند ،لازم دیدم یادی از برنامه جوان پسند وپرمخاطب" کوله پشتی" ومجری ان" فرزاد حسنی" کنم ،فردی که با ایجاد جوی مناسب،به هرچه بیشتر اشنا تر کردن جوانان با اسلام واعمال زیبا وروحانی ان همچون شب ارزوها واعتکاف و...توانست شیوه ای نو را در تبلیغ این دین کامل الهی در پیش بگیرد.

امید است ما انسان ها نیز ذره ای از بخشش ومغفرت خداوند خود درس گرفته واعمال خوب این جوان را بخاطرچند حرف که ان نیز از وساوس شیطانی(هوا وعصبانیت) بوده وهر لحضه امکان وقوع ان برای ما نیز وجود دارد را،مورد بخشش قرار دهیم تا دوباره از وجود او در رسانه بهره گیریم .

مهتاب-امید
پنجشنبه 13 تير 1387 - 14:35

میانگین گرفته بشه گلزار هنوز تک ستاره سینمای ماست!

(البته رادان مهمترین بازیش -سنتوری- از دست داد.

نکته جالب این که اگر امین حیایی کم کار کنه اما گزینه کار باشه بیشتر میفروشه!

hamid
پنجشنبه 13 تير 1387 - 16:7

سنتوری رو حساب کنین واسه بچه مدرسه ای ها هم سینما رو

ممنوع کنین شاید یه تغییراتی حاصل شد!!!!

مرسی از سینمای ما

برديا
پنجشنبه 13 تير 1387 - 16:20

با سلام خدمت همه دوستان در سايت سينماي ما...

خدمت شما عزيزان عرض كنم آقاي محمدرضا گلزار واقعا بين اين سه هنرمند كه نام برديد حرف اول رو ميزنه...

قبول كنيد اگر تعداد فيلمهايي كه آقاي حيايي بازي كرده اند رو رضا گلزار عزيز بازي ميكرد خيلي بيشتر از اين حرفا بود آمار فروش...

محمدرضا گلزار اكثر فيلمهايش پرفروش بوده و به نظر من و خيلي از دوستان مطبوعاتي پرطرفدار ترين و محبوب ترين بازيگر سينماي ايران در حال حاضر محمدرضا گلزار محسوب ميشود...

تنها بازيگري كه فيلمهايش با فروش ميلياردي همراه بوده تنها آقاي گلزار است...

براي همه شما عزيزان آرزوي موفقيت ميكنم...

من برديا هستم از طرفداران آقاي رضا گلزار...

تارا
پنجشنبه 13 تير 1387 - 17:10

خب حالا كه چي؟منظور از اين حرفا چيه؟كه يعني اينا به ترتيب مبالغ دستمزدشون سوپراستارترن؟به نظرم واقعاً كار غلطيه اگه بخوايم اين بازيگرهارو اينطوري و با اين ميزان سنجش در رده هاي اينچنيني قرار بديم!براي اين حرفم چندين دليل دارم:

1-درسته كه آقاي حيايي از بازي فوق العاده اي برخوردارن و كارهاشون و نحوه ي بازيشون هم واقعاً قابل ستايشه اما بايد تعداد بايهايي هم كه ايشون انجام دادن در نظر گرفت!شايد ايشون هر فيلمنامه اي كه براشون مي رسه رو قبول مي كنه و اين دليل بر سوپر استارتر بودن ايشون نمي شه

2-موضع كاريه آقاي گلزار كه هميشه واضح بوده و همه هم مي دونيم كه ايشون در زمينه تجاري سينما(فيلم هاي گيشه اي) بيش تر فعاليت مي كنن و بيش تر محبوبيت ايشون هم تا به حال چهره شون بوده كه خوب البته در زمينه اقتصادي هميشه كمك حال سينماي ايران بوده،پس روشنه كه ايشون رو نمي شه با هنرمندان اين عرصه ي هنري مقايسه كرد و مشخصه كه تعريف هنرمند با بازيگر گيشه اي فرق مي كنه!

3-و در نتيجه اين مي شود كه با اين حرفها و با بازگو كردن مبالغ دستمزد اين عزيزان هنرمند تواناي كشورمون بهرام رادان هيچگاه در رده ي سوم قرار نمي گيره و هميشه در صدر هنرمندان جوان عرصه ي سينماي كشورمون هستن و همونطور كه مي دونيم اين هنرمند هيچوقت دور و بر فيلم هاي تجاري و گيشه اي نبودن و همونطور كه بازي بي نظيرشون رو در سنتوري هم ديديم هميشه در پي پيشرفت در هنر بازيگري و بالا بردن كيفيت سطح سينماي ايران بودن!چه بسا اگر سنتوري مجوز پخش مي گرفت مقدار بسزايي از اين ركوردها هم شكسته شده يود!

بهار
پنجشنبه 13 تير 1387 - 17:54

از ميان اين سه نفر حيايي و رادان لياقت و ظرفيت ستاره بودن رو دارن .اما در مورد گلزار شک دارم.

ailar
پنجشنبه 13 تير 1387 - 18:3

SAINA chand salete madar bozorg ke enghad khodeto madar bozorg farz mikoni

یه اسگول
پنجشنبه 13 تير 1387 - 18:9

با اینکه آقای گلزار خیلی بد بازی می کنن ولی من عاشقشم!

آقای رادان خیلی خوب بازی می کنن ولی اصلا بازیگر نیستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پنجشنبه 13 تير 1387 - 18:34

بابا فروتن فیلماش از رادان بیشتر فروش داره که

در ضمن فروتن دهه 70 از همه بیشتر فروش داشت

حالا فیلمهای فرون که تو ایرات تک هست هنری و نجاری

م
پنجشنبه 13 تير 1387 - 20:45

با نظرات رضا موافقم

یک نکته دیگه برای اینکه ثابت بشه این آمارها و جدول ها بی ارزش و مردود هستند این نکته هست که آمارهای شبیه به این در جایی مثل هالیوود ودر آمریکا میتونه تا حدودی درست باشه چون تورمی در کار نیست ولی در ایران تورم وجود داره و قیمت بلیط های سینما در سالهای مختلف متفاوت بوده و آمار فروش فیلمها بر اساس قیمتهای هر سال هست پس نمیشه از این آمار نتیجه خاصی گرفت!

parisa
پنجشنبه 13 تير 1387 - 21:7

in amaro argham aslan nemitonan tavanaie bazigarie hichkodom az in 3ta bazigaro beresone chon motmaenan hamamom midinim bahram radan kheili kheili behtare 2ta simorgh gerefte vali golzar ke man nemidonam aslan chera behesh migan bazigar kheiliam be foroshe filmahaye kheili badesh minaze


پنجشنبه 13 تير 1387 - 22:15

این مقایسه مناسبی نیست!

این فیلم ها فقط به خاطر این 3 نفر نفروختند!

برای مثال: ستاره ی "توفیق اجباری" رضا عطاران بوده، نه محمدرضا گلزار! و ...

این مقایسه درست نیست!!!

بهار
جمعه 14 تير 1387 - 3:44

اصلا" نمیشه آمار این فیلمها رو با هم مقایسه کرد...اول اینکه امین حیایی و محمدرضا گلزار هر دو بازیگر فیلمهای تجاری هستند و فیلم تجاری هم ساخته میشه که بفروشه...البته در میان فیلمهایی که بازی کردند تک و توکی فیلم وجود داره که تجاری نباشن ولی همونا هم فروششون کمه!!!از طرف دیگه تعداد حضور این 3 بازیگر طی این مدت خیلی با هم فرق میکنه!!امین حیایی که توی هر فیلمی بازی میکنه،محمدرضا گلزار که دیگه معرف حضورتون هست و بهرام رادان که آمار فیلمهاش از بقیه کمتر هست و خیلی کم فیلم تجاری بازی کرد...!!!

کریم
جمعه 14 تير 1387 - 13:14

بر اساس آمار فارابی که در سال 86 به معاونت سینمائی اعلام شد پولسازترین بازیگر جواد رضویان و مجید صالحی بودند. برای اینکه به نسبت فیلم ها و دستمزد محاسبه شده..آقای رادان که فقط یک فیلم بالای 300 میلییون دارند یا اقای گلزرا برای فیلم های شکست خورده،دستمزدهای زیادی گرقته بودند. نمی توانند به این شکل در آمار قرارا بگیرند

الان هم رضا عطاران پولسازترین بازیگر 2 سال اخیر شده است.

"آمار" قواعد دارد. فقط جدول نیست.

مژده خواجه
جمعه 14 تير 1387 - 14:8

به نظر من امین حیایی فیلم تجاری و سطح پایین زیاد بازی کرده.ولی فیلمای خوب هم تو کارنامه اش هست.

محمد رضا گلزار به جز بوتیک دائما در حال تکرار نقش خودشه!!!

بهرام رادان اما واقعا روز به روز بهتر میشه و علی سنتوری صد ها پله بالاتر از شور عشق-آبی یا ساقیه...


جمعه 14 تير 1387 - 14:9

be nazareh man bahram radan behtar az mohamad reza golzareh.

chon golzar toye filmash hamishe yek naghshro dareh !!


جمعه 14 تير 1387 - 14:58

in foroosha ke baziash eshtebahe.... tofighe ejbari hodoodan 2,400,000,000 forookhte

شاهین
جمعه 14 تير 1387 - 17:16

به نظر من باید شما فروتن را هم تو این لیستتون میاوردید چون در بین سوپر استارهای ایران ماندگارترین فیلم هارو بازی کرده وهم اکثر این فیلمها پرفروش بوده

ماني
شنبه 15 تير 1387 - 2:22

به نظر مياد اين خبر همون ارزش سرگرمي رو بيشتر نداره چرا که وقتي جدولي اماري طرح ميشه الزاما ميشه انواع نمودار ها رو براش رسم کرد که به اصطلاح جدول مقايسه اي شما نه برچسب ها ي مناسب و نه حتي عنوان مناسب رو داره چون هيچ معيار منطقي براي مقايسه ي عادلانه اين بازيگران در جدول شما پيدا نميشه چه از نظر تعداد فيلم چه سال فروش چه درجه ي کيفي فيلم و ..

حتي نميشه مقايسه نسبتا تقريبي محبوبيت رو عملي کرد چرا که امار از کاهش علاقه ي مردم براي حضور در سينما در سه ماه ي اول امسال نسبت به سال پيش خبر ميدن البته فکر ميکنم وقتي سراغ تحليل جدولتون برين اين مشکل حل بشه و از يک سرگرمي به دغدغه اي براي سينما و سينما گرا تبديل بشه !

nana
شنبه 15 تير 1387 - 12:36

faghat radan .koja golzar ba bazigaraye bozorge iran ham bazi shode?vali agaye radan kheyli motoshakhes va bozorg hastan va baese eftekhar cinamaye ma

nana
شنبه 15 تير 1387 - 12:39

faghat agar filme santuriye aghaye radan ruye pardeye cinama miraft ke bishtar az kolefrushe bazihaye golzar mishod .

M
شنبه 15 تير 1387 - 14:12

faghat amin hayayiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...aslan khodesho mesle golzaro radan nemigiree...vallaaaaaaa

yek ashegh divone
شنبه 15 تير 1387 - 14:53

bayad begam ke golzar behtarineeeeeeeeeeeeeee

Bita
شنبه 15 تير 1387 - 16:2

albate nemishe monker shod ke bahram radan ziad to0 gishe naghsh nadare va kare gishe ziad nadashte va in entekhab ziad dorost nist chon bahram radan az lahaze teknike bazigari dar oje na po0lsaz bo0dan baraye filmash


شنبه 15 تير 1387 - 19:30

hameye in 3 bazigar mohtaraman chon ba foroshe milyardiye filmashon komake ziyadi be sinma kardan vali joz radan be golzar ke nemishe goft bazigar hame ham midonim chera bazigar shode,hayayi ham ke filmaye sathe payin ziyadi bazi karde vali bazi khobii dare bahram ham ke aliye vali be nazare man hamed behdaddddddddddddddddd aziiiiiiiiiiiiiiiz az hameye in behtare va bezodi jaye hameye inaro migire .hameye foroshe hese penhan na bara forotan bod na keramati hame bara behdad raftan

نازنین
شنبه 15 تير 1387 - 20:19

من که میگم هر کدوم از این 3 بازیگر توانائی جداگونه خودشونو دارن. و با شاهین هم موافقم.

pani
شنبه 15 تير 1387 - 21:30

be nazaram amin hayaE nesbat be bahram radan ya mohamad reza golzare va bazigare ghadimitarie! sanian aghaye golzar joz 1-2 fol mamoolan ye naghshe sabet daran ke motmaenan age chehreye khoobi nadashatan jozve bazigaraye pool saz ham matrah nemishodm albate man baraye khodeshoon ehterame ziadi ghaElam ama bahs naghsho bazie ishoone! va be nazaram bahram radan gozide tar va sangin tar kar mikonan !! va hadeaghal mishe aksare karaE ke mikonan ro vaghan be onvane film did va nazar dad!!

م
يکشنبه 16 تير 1387 - 1:3

سلام

به نظر من این اصلا کار درستی نیست که کسی را با دیگری مقایسه کنیم وبه نظرات دیگران بی احترامی کنیم .من ازطرفداران آقای گلزارم و هیچ بی احترامی هم به طرفداران آقای رادان نمی کنم .

*** قابل توجه ساینا خانم

*
يکشنبه 16 تير 1387 - 2:6

از هر زاویه که نگاه کنی

گلزار سوپر استار نیست*

niusha
يکشنبه 16 تير 1387 - 4:50

اين كه نشد مقايسه .

حداقل، فروش سه تا فيلم از سه تاشون كه تقريبا همزمان يا به فاصله چند ماه پخش شدن رو با هم مقايسه كنيد.

فروش فيلمايي كه كارگردانشون در يه سطح يا فيلمايي كه تو يه ژانر بودن ، با هم مقايسه كنيد.

تازه بگذريم كه فيلم تك بازيگر كه نبوده .. بازيگرهاي ديگه هم موثر بودن.

حداقل ميتونستيد فروش فيلم هايي رو مقايسه كنيد كه اينا نقش اول بودن..

شادی
يکشنبه 16 تير 1387 - 12:24

به نظر من رادان با بازی توانای خودش در سنتوری قابلیت بالای خودش را نمایان ساخت و از این حیث حداقل قابل مقایسه باگلزار و آن اداهای تکراری و خسته کننده اش نیست...!!

.........
يکشنبه 16 تير 1387 - 15:39

به نام خدا

سلام

هر سه بازیگر در جای خود هستند ودلیلی برای مقایسه وجود ندارد.

ولی.......

سوپراستار سینمای ایران= محمدرضا گلزار

shima
دوشنبه 17 تير 1387 - 2:30

kheyli bahalin age santoori foroosh miraft oon vaght haghe moghayese dashtin...........

maryam raz
دوشنبه 17 تير 1387 - 19:47

heif ke santori ro nemishe hesab kard vali kalagh par o mishe .......radan age tejari bazi mikard ke 10 milyard mifrrokht bacheha movafeghid.

maryam raz
دوشنبه 17 تير 1387 - 19:49

rasti avaze gho ro naneveshtid .......dorost moghayese kon khobaro nandazi dige tekrar nashe


سه‌شنبه 18 تير 1387 - 12:55

واقعا که...... این کامنت های خاله زنکی رو می زارید ولی نظر کسایی که حرف حق می زنن ( مثل من) رو نمی زارید...واقعا که..واقعا که.....! :( :( متاسفم....

مهدی 0ع0
سه‌شنبه 18 تير 1387 - 15:6

اقای گلزار همیشه در فیلم هایی

که بازی کردند نقش اصلی را داشتند

و 99 درصد فروش فیلم به خاطر خود ایشان بود

ولی بهرام رادان فقط در بعضی از فیلم ها

نقش اصلی را داشته و فروش بیشتر به خاطر

بازیگران دیگر مانند گلشیفته و باران کوثری و .......

بوده است.

مهدی 0ع0
سه‌شنبه 18 تير 1387 - 15:33

اون کسی که واقعا بازیگر باشه می تونه

تشخیص بده که چه فیلمی اکران می شه

و چه فیلمی اکران نمی شه

اگه عقل تو سر بهرام رادان بود که تو فیلم

سنتوری بازی نمی کرد

از تمام کاراش همه می فهمند که عقب موندگی ذهنی داره .

maryam
سه‌شنبه 18 تير 1387 - 16:29

dobareeh manam ama dashtam nazar sayna goooooon ro mi khondam vagheean aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bod!!!!!

mahta
سه‌شنبه 18 تير 1387 - 18:5

aval amin hayaie bad radan golzar ham bad nist vali bishtar khoshgele ta bazigare khoobi bashe vali oun 2taye dige shahkaran

ارغوان
سه‌شنبه 18 تير 1387 - 19:18

خوب گلزار يه هو ستاره شد ولي حيايي نه پله پله اومد بالا رادان هم نمي دونم آواز قو بود يا شور عشق كه بدترين فيلم شد يادم نمياد اونم تقريبا پله پله اومد ولي گلزار با اين كه فيلم ضعيف زياد داشته ولي اون فيلما به عنوان فيلم بد خيلي سطحي ديده شده و با يه فيلم خوب همه نظرشون به اون جمع شده ولي رادان به همه ي فيلماش يه جور ديگه نگاه شده و مردم( همه هم مخاطب خاص و هم عام) زود ازش نگذشتن ولي بيچاره يه فيلم خوب هم كه بازي ميكنه اكران ممنوع ميشه ولي در هر حال از نظر من بهرام شديدا بهتر از رضا بوده و هست ولي يه جاهايي شديدا در حقش ظلم ميشه البته از نظر من


چهارشنبه 19 تير 1387 - 14:12

من واقعآ دوست دارم بدونم که شما از کجا انقدر با اطمینان میگید فروش فلان فیلم بخاطر فلانی بوده یا نه؟؟؟دوست دارم بدونم ایا واقعآ خودتون به این حرف که گلزار خیییلی بازیگر خوبیه ایمان دارید!یا اینکه طبق معمول از روی احساسات نظر دادین(مطمئنآ)؟؟واقعآفکر میکنید گلزار بهتر بازی میکنه یا فقط شما بیشتر دوسش دارید!!؟؟

خطاب به اون دوست عزیز:شما که عقب مونده نیستی چرا مثل عقب مونده ها وعقده ای ها حرف میزنی؟؟همیشه وقتی کم میاری چرت وپرت میگی؟؟؟عزیزم همه که مثل شما علم غیب ندارن که از قبل بدونن فیلم اکران میشه یا نه!!

در ضمن دریا جان شما که ادعا میکنی گلزار سوپر استاره 2تا از اون فیلمای قشنگشو معرفی کن ما هم ببینیم بلکه یخورده باور کنیم.

لطفآ شما هم دیگه اینفدر خودتو گول نزن.اخه ما اقای رادانو با توانایی هاشون میسنجیم شما هم بهتره یه معیار دیگه واسه سوپر استار بودن گلزار پیدا کنید چون فکر میکنم یواش یواش دارن تنها دلیل سوپر استار بودنشونو از دست میدن.


چهارشنبه 19 تير 1387 - 14:31

رادان حدودآ 20 ساله بود که اولین فیلمشو بازی کرد گلزار اون موقع که توی این سن وسال بود کجا بود؟؟؟

1)دعا میکرد واسه ورود به سینما یه پارتی پیدا کنه

2)میرفت کلاس گیتار

3)بزور قاطی گروه اریان شده بود

4)از گروه انداخته بودنش بیرون دنبال شغل جدید بود

5)دنبال قادری میگشت که اویزونش بشه

6)خودشو به دخیل بسته بود

7)پشت کنکوری بود

9)درسای افتادشو پاس میکرد

10)در مرحله ی قالب شدن بود......

امير
چهارشنبه 19 تير 1387 - 16:14

با ساينا كاملا موافقم.بهرام رادان جرات اينو داره كه با وجود ستاره بودن بره فيلمي مثل گاو خوني رو بازي كنه واين اصلا مهم نيست كه اينفيلم زياد فروش نداشته.گلزار هم كه بازيگر نيست ولي اگه از همين الان تمرين بازيگري كنه تا 50 سال ديگه هم نميتونه مثل بهرام رادان در فيلم سنتوري بازي كنه.حيايي هم كه بازيگري طنازه و هر فيلمنامه اي كه مياد رو قبول ميكنه.رادان با اين سن كمش استاد بلامنازع بازيگريه.


چهارشنبه 19 تير 1387 - 16:15

FAGHAT GOLZARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

مهدی 0ع0
چهارشنبه 19 تير 1387 - 17:45

من نمی دونم این مردم از کجای فیلم

مسخره ی سنتوری خوششون اومده

از تریاک کشیدن یاد از مواد مصرف کردن

یا از فوش دادن بهرام رادان به ملت

یا از بی حجابی گلشیفته فراهانی

کیمییا
چهارشنبه 19 تير 1387 - 23:34

man golzaro vaghean doos darammmmmmmmmmmmmmm

khoda kone az hamashoon jelo bezane

shaghayegh
دوشنبه 24 تير 1387 - 15:52

ina dige ghadimi shodan sinemaema bazigaraye herfeio jadid mikhad amin hanooz ja dare bahram ke hanooz kamel nashode reza ham ke hichi vaghean hichi

linda
جمعه 18 مرداد 1387 - 1:46

be nazare manaz hame behtar baharam radan ast

parya
جمعه 29 شهريور 1387 - 16:48

bahram radan az nazare sathe bazi az hame behtare age golzar aslan vojood nadasht kheyli khob bood ba amin hayae mishe kenar omad

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
: